søndag, januar 01, 2012

Dag nr. 1 ...


Det regner udenfor - jeg tænker det er godt - det kan vel gennemvæde alle evetuelle fusere og ubrugt raketkrudt !!!

Ellers er det bare dejligt at det er mildt, ikke den gennemgribende frost der i går gjorde bilen til en iglo på jul og almindelige støvler til skøjter. Jeg er en af dem der ikke er til kulden. Kan dog godt begejstres for det smukke i rimfrosten og chancen for at der er en smule færre levedygtige bakterier i omløb, men ellers vil jeg helst at at halstørklæde og hansker hviler på deres hylde.


Jeg havde en dejlig stille aften med mit eget selskab på menukortet - og så altså lige 4 kyllingespyd, 1 stor pose Beef Jerky, 1 nougat trekant og 1½ liter Pepsi max - en sand fest jeg holdt :-)


Men så var det altså også at min nylavede rodbehandling begyndte at pive ... den er ellers helt færdigbehandlet ... men har dunket i ufede takter hele natten og denne dag med :-( Heldigvis havde mor både de stærke Ibuprofen og Panodiler, så pt. kører jeg kun på små baggrunds stød og i morgen vil jeg så køre forbi tandlægedamen - som er verdens bedste - men som jeg alligevel hader at besøge !!! SQ !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar